Hakkımda

Fotoğrafım
hiç gitmeyecek gibi gelirdi tüm sevdalar...
bu şehre yeni yerleşmiştim. henüz kendi evim yoktu, geçici bir süreliğine bir tanıdıgmla kalıyordum.
o süre boyunca da para kazanıp kendi evime cıkacaktım.
bir sevgilim vardı. bu şehirde.şimdi daha cok birlikte vakit gecirebilecektik.özlem olmayacaktı artık.
mutluydum.
ama hiç düşündüğüm gibi gitmedi. Evet aynı şehirdeydik ama yine sanki farklı yerlerdeymişiz gibi seyrek görüşüyorduk. E ne anlamıstım bu işten?
Burda bir arkadasım vardı. Daha yeni tanısmıstık ama o tanındık biriydi. ben onu eskiden beri biliyordum yani. onunla görüşmeye başladık. benden etkilendiği belliydi. ama herkese de yakın konusuyordu anlayamıyordum. benimle ilgilenmesi de hosuma gidiyordu ama. bir gün arabada giderken, ayrıldıgımı söyledim erkek arkadasımdan. ve tuttu, öptü ellerimi.mutlu mutlu baktı gözlerimin içine. ve benimsin dedi bana. karmasıktım aslında cok. bu adamın ilgisi hosuma gidiyordu. diğer ilişkimde ki son dönem rutinliklere karsı bir ilaç gibiydi sanki. yanıldıgımı cok sonra anladım.